معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان ، یکی از مواردی است که می تواند به فرزندان شما در بهبود حافظه و درک مفاهیم و بسیاری نکات مثبت دیگر کمک کند. مهم ترین نکته در این بین، انتخاب بهترین روش‌ها و مناسب‌ترین منابع درسی برای آموزش بهینه است. باید بتوانیم بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را تهیه کنیم؛ تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین نتیجه را از آموزش زبان کودکان دریافت کنیم.

مجموعه راتاکیدز با آگاهی بر تمامی اصول آموزش زبان انگلیسی، به عنوان زبان دوم کودکان ۳ تا ۱۲ سال و همینطور تسلط بر اصول روانشناسی کودک، سعی دارد تا بهترین شیوه‌های آموزش زبان انگلیسی را در اختیار والدین گرامی قرار دهد. در این مقاله با پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های آموزش زبان کودکان آشنا خواهید شد.

انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی به شیوه‌های آموزشی خاصی نیاز دارند. بنابراین باید از حداکثر ابزار سرگرمی و انواع بازی ها استفاده کنیم تا بتوانیم آن‌ها را به یادگیری تشویق کنیم. سیستم شنوایی کودکان خردسال در سنین ۳ الی ۵ سال، هنوز به طور کامل شکل نگرفته است. بنابراین کارشناسان و معلمان زبان از سیستم فونیکس برای آموزش آن‌ها استفاده می کنند.

اما در سنین بالاتر، کودکان می توانند کلمات و عبارات را با مهارت بیشتری تلفظ کنند و همچنین کلاس آنلاین زبان کودکان را جدی تر بگذرانند. علاوه بر کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، می توانیم از کتاب‌های داستان انگلیسی برای کودکان نیز استفاده کنیم؛ زیرا ذهن کودکان عمیقاً با داستان‌ها در ارتباط است. برای انتخاب یک کتاب مناسب با ما همراه باشید.

معرفی پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان

معرفی پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان

در این بخش سه مورد از پر طرفدارترین کتاب‌های کلاس زبان انگلیسی کودکان را همراه با مشخصات آورده‌ایم. با این اطلاعات می‌توانید بهترین منبع را برای کودک دلبند خود انتخاب کنید.

مجموعه کتاب LET’S GO

مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان LET’S GO توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. استفاده از تصاویر مناسب و جذاب در این کتاب روند آموزش را بسیار جالب و لذت بخش کرده است. این کتاب از همان ابتدا به مکالمه و توانایی گفتار دانش آموزان و کودکان می پردازد.

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

دارای هشت سطح مختلف (دو سطح مقدماتی و شش سطح اصلی) است. هر کتاب دارای یک فایل صوتی، یک دفتر تمرین، یک کتاب اصلی و یک نرم افزار است. تمامی مطالب کتاب درس به درس در نرم افزار آموزش داده می شود.

مجموعه کتاب BACKPACK

کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان BACKPACK مناسب ترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۳ ساله می باشد. این کتاب دارای هفت سطح است. استفاده از موزیک های جذاب و کلیپ های بسیار شاد از جمله روش هایی است که برای جلب توجه دانش آموزان این سن به کار رفته است. از طرفی این کتاب بر اساس کلمات نوشته شده است. در نتیجه می تواند منجر به موفقیت کودکان در تحصیل مانند علوم و ریاضی در دوران مدرسه شود.

استفاده از تمرین‌های گروهی و اجتماعی، داشتن نرم افزار بازی آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان و آموزش گرامر به آسان‌ترین روش ممکن، باعث پرطرفدار شدن این مجموعه کتاب شده است.

انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کتاب های Family and Friends

مجموعه کتاب‌های Family and Friends یک بسته آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله است؛ که در هفت سطح (یک سطح مقدماتی و شش سطح پایه) توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است.

کتاب‌های Family and Friends یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. این کتاب با آموزش گرامر، واژگان و تلفظ کلمات، تمامی مهارت های انگلیسی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) را بهبود می بخشد.

مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Family and Friends یکی از مهم ترین کتاب های درسی است که در اکثر مدارس انگلیسی به کودکان آموزش داده می شود. این مجموعه دارای ۷ سطح کامل (اصلی و ۶ سطح اصلی) می باشد. هر جلد از کتاب Family and Friends دارای ۱۵ درس است که در پایان هر بخش خلاصه ای از ۳ درس وجود دارد که برای مرور مطالب مفید خواهد بود.

علاوه بر این، در پایان کتاب گرامر تمامی بخش ها به صورت خلاصه و با تمرین همراه است و در پایان کتاب نیز خواندن های عملی برای تمرین وجود دارد.

شما عزیزان می‌توانید با توجه به شناختی که از کودک خود دارید و مشورت با اساتید فعال در تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان ، بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز