کلاس زبان انگلیسی کودکان

همواره داشتن یک کلاس زبان انگلیسی کودکان مفید و کاربردی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین مراحل آموزش در یک کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان بوده است. تعیین رده‌های سنی مناسب با در نظر گرفتن عوامل دیگر، در ایجاد آمادگی و یادگیری مفاهیم کاربردی تاثیرات بسیاری دارند. برای افزایش دانش فرزندان و کودکان در این سنین حساس، موارد مهمی وجود دارند که باید به آن‌ها دقت کافی را به عمل آورد.

در اولین مرحله در برگزاری کلاس زبان انگلیسی کودکان، باید مستحکم و اصولی قدم برداشت. در ادامه با راتاکیدز همراه ما باشید تا به بررسی مفاهیم پایه و اساسی کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان بپردازیم.

بهترین کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان

اگر شما نیز قصد دارید تا برنامه‌های کاربردی و مفیدی را برای کلاس زبان انگلیسی کودکان خود فراهم کنید، باید ویژگی‌هایی را نیز برای آن در نظر بگیرید تا کلاسی پویا و فعالی را برای کودکان برقرار کنید. امروزه این مسئله بر کسی پوشیده نیست که برگزاری کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان دشواری‌های خاص خود را نسبت به کلاس‌های زبان انگلیسی بزرگسالان دارد.

با توجه به اینکه کودکان مانند یک صفحه خالی هستند، بنابراین توجه بیشتری را لازم دارند تا بتوان در یادگیری یک زبان جدید به آن‌ها کمک کرد. کسب دانش و یادگیری برای نوزادان کاری آسان تر نسبت به بزرگسالان است. در حقیقت، بزرگسالان باید تلاش بیشتر و آگاهانه تری را نسبت خردسالان انجام دهند تا تلفظ و گرامر زبان مادری خود را در زبان جدید اعمال نکنند. چنانچه قصد حضور در کلاس‌های آنلاین را داشتید، وارد صفحه کلاس آنلاین زبان کودکان شوید.

بهترین کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان

بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مناسب ترین سن برای برگزاری کلاس زبان انگلیسی کودکان چه زمانی است؟ تا مدت‌های زیادی، مردم بر این باور بودند که کودکان برای یادگیری زبان جدا از زبان مادری، باید از سنین کودکی برای اینکار اقدام کنند. بر اساس این نظریه، در سال ۲۰۱۸ محققان تحقیقات جامعی را انجام داده‌اند و در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که کودکان در سنین پیش از ۱۰ سالگی، بهتر است تا یادگیری زبان را آغاز کنند.

در نتییجه می‌توان گفت، برگزاری کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان در این سنین حساس، می‌تواند سبب تسلط هرچه بیشتر فرزندان به زبان انگلیسی شود. نتایج به دست آمده از این تحقیق چندان تعجب آور نیست. با توجه به این که سن دقیقی را برای یادگیری زبان دوم بیان می‌کند، ولی لزوما بدان معنا نیست که نمی‌توان در سنین بزرگسالی بر روی زبان دومی مسلط شد.

بهترین کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان. برگزاری انواع کلاس زبان انگلیسی کودکان ۶ تا ۱۲ سال. ( تخفیف ویژه ۱۴۰۱ ✔ ) سطح بندی کلاس ها از مبتدی تا پیشرفته.

بیشتر بخوانید : تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

این کار در اصل به استراتژی یادگیری زبان شما بستگی خواهد داشت. کودکان به آسانی می‌توانند زبان مادری خود را بیاموزند. زیرا دائما در فضای مدرسه و همچنین خانه با آن احاطه شده‌اند. آن‌ها قادر هستند تا با سرعت بیشتری از طریق محیط خود زبان مورد نظر را یاد بگیرند. البته غوطه ور شدن، تنها راهکار برای کلاس زبان انگلیسی کودکان نیست و بزرگسالان نیز برای آموزش زبان جدید از آن بهره ببرند.

سن یادگیری زبان انگلیسی کودکان

محدودیت سنی کلاس زبان انگلیسی کودکان!

تمامی دوره ها و کلاس هایی که مختص زبان انگلیسی کودکان باشد، برای افراد ۶ الی ۱۲ سال مناسب است. البته به دلیل وجود متدهای تدریس متفاوت و نوین، استفاده از انواع انیمیشن های کوتاه و جذاب، بازی، شعر خوانی و امثال اینها،  امکان برگزاری این کلاس های برای کودکان ۵ سال هم وجود دارد.

سه ویژگی اساسی در یادگیری زبان انگلیسی کودکان

در ادامه این مقاله تصمیم داریم تا به سه مورد از ویژگی‌های کلیدی یک کلاس زبان انگلیسی با کیفیت و مفید بپردازیم. با ما همراه باشید.

  • تنوع کلاس ها

شاید شنیده باشید که بگویند، تنوع چاشنی زندگی است. اگر یک کاری را شما بارها و بارها تکرار کنید، ممکن باعث شود تا حوصله تان سر برود و به امری طاقت فرسا بدل شود. کودکان در صورتی که با مطالب و موضوعات مختلف درگیر شوند، یادگیری برای آن‌ها جالب خواهد بود.

یک کلاس زبان انگلیسی کودکان خوب باید از تنوع در کارها و موضوعات برخوردار باشد تا دروس گوناگون را با روش‌های متنوع یاد بگیرند. برای مثال در یک موزیک می‌توان به تدریس اعداد پرداخت و در یک آموزش دیگر با داستان یا در یک بازی می‌توان این مباحث را تدریس کرد.

مطالعه بیشتر: آموزش زبان انگلیسی کودکان از پایه

  • خلاقیت و متدهای جدید

یک کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان باید به نوعی هدایت شود تا در نهایت به خلاقیت کودکان کمک کند. ایجاد خلاقیت را می‌توان در هر زمینه ای به کار برد. کلاس زبان انگلیسی کودکان از جمله اموراتی است که خلاقیت نقش مهمی در آن دارد.

  • تعامل در بین اعضا

تعاملی بودن یکی از خصوصیات مهم یک کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان است. زیرا تخیل و حواس کودکان را به خود درگیر می‌کند تا به بخش مهمی از فرآیند یادگیری کودکان بدل شود. هنگامی که شما با کودکان برخورد دارید، یک سخنرانی غیرفعال و مستقیم تاثیر خاصی روی کودکان نخواهد داشت. آن‌ها در حالت عادی به سختی قادر هستند تا در یک جا بنشینند.

پس در این صورت شما با بازه‌های توجهی کوتاه سروکار دارید، بنابراین سعی کنید تا فعالیت آن‌ها را حفظ کنید.

سه ویژگی اساسی در یادگیری زبان انگلیسی کودکان

محیط مناسب و انعطاف پذیر

از فواید اصلی برگزاری کلاس زبان انگلیسی کودکان می‌توان انعطاف پذیری آن‌ها را مثال زد. کودکان می‌توانند در این کلاس‌ها را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری شرکت کنند و به کسب دانش بپردازند. این انعطاف پذیری سبب می‌شود تا هر زمان و هرکجا که لازم باشد، کودکان به آموزش و یا یادگیری زبان بپردازند.

کلاس زبان انگلیسی کودکان حضوری یا آنلاین؟

حال که بهترین سن ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی کودکان مشخص شده است، نوبت به مقایسه کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان و کلاس آنلاین رسیده است. شایان ذکر است که هر دو، دارای نکات مثبت منحصر به فرد خود می باشند.

به عنوان نمونه، دلایلی نظیر نبود یک آموزشگاه معتبر کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان در نزدیکی محل زندگی، نگرانی و استرس تردد کودکان، ترس از محیط های جدید و امثال این ها، مواردی هستند که باعث برتری تدریس آنلاین می شوند.

اما باید به این نکته نیز توجه شود که کلاس آنلاین در چه پلتفرمی برگزار می شود. با توجه به وجود داشتن شبکه های متفاوت، کیفیت هر کدام نیز فرق می کند و کار کردن با آن ها ممکن است برای فرزند شما سخت باشد.

مزایای کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان چیست؟

کلاس زبان انگلیسی کودکان به صورت حضوری، دارای بازدهی بیشتری می باشد. چراکه به بهره مندی از روش هایی نظیر شعرخوانی، با قرارگیری در محیط، تعامل بین اعضای کلاس بیشتر می شود و در نتیجه یادگیری اثربخش تر می شود.

هزینه و قیمت کلاس زبان انگلیسی کودکان

اطلاع داشتن از شهریه کلاس های حضوری و آنلاین زبان کودکان، از جمله مسائل مهمی می باشد که باید به آن توجه شود. طبیعتا کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان پرهزینه تر از کلاس آنلاین می باشد. علاوه بر آن، سن فرزند، سطح و نوع دوره نیز عوامل موثر در تعیین قیمت می باشند.

کلاس زبان انگلیسی کودکان غرب تهران

در آخر می‌توان عنوان کرد که یک کلاس زبان انگلیسی کودکان خوب سبب بهبود روحیه و خلاقیت کودکان شود. با محبوبیت بسیار وبسایت‌هایی مانند ALO7 و VIPKID مدرسان بیشتری نسبت به آموزش خصوصی و آنلاین زبان انگلیسی اقدام کنند. شاید این طور به نظر برسد که برگزاری کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان کار آسانی به نظر برسد اما این امر نیز با دشواری‌های خاص خود را دارد.

اگر اخیرا به دنیای تدریس زبان انگلیسی به کودکان وارد شده اید، این توصیه‌ها می‌تواند برای بهتر شدن روند تدریس شما کمک کنند. همچنین اگر قصد دارید با دوره‌های آنلاین راتاکیدز آشنا شوید؛ مقاله آموزش زبان انگلیسی آنلاین برای کودکان را مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

در طول دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی راتاکیدز، کودکان چه مهارت‌هایی کسب می‌کنند؟

در طول دوره‌های آموزشی آموزشگاه راتاکیدز، کودکان شما با مهارت‌هایی همچون شیوه نوین مکالمه همراه با تلفظ صحیح واژگان لاتین کسب می‌کنند.

بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، چند سال است؟

بهترین سن برای یادگیری زبان دوم برای کودکان، ۶ سالگی است.

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز