بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چیست؟

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

امروزه با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی متدهای جدیدی در آموزش پدیدار شده است. برای مثال تا چند سال پیش برای درخواست تاکسی، پیک موتوری و غیره لازم بود به خیابان آمده و به صورت فیزیکی درخواست خود را پیگیری کنیم اما الان فقط با تلفن همراهی که در دست خود دارید می‌توانید درخواست خود را اعمال کنید. در آموزش زبان نیز، نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است تا یادگیری این زبان، آسان‌تر از قبل شود.

متد آموزشی هم با پیشرفت تکنولوژی نیز تغییر کرده است. دیگر نیازی به رفت و آمد برای رسیدن به مدرسه یا محیط آموزشگاه نیست شما می توانید با نشستن در خانه خود می توانید از آموزش نهایت استفاده را کرده و از بازدهی بالایی نیز برخوردار می باشد.

یکی از این آموزش‌هایی که به صورت آنلاین و با نرم افزار صورت می گیرد، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. اپلیکیشن‌هایی در بازار نرم افزارها موجود هست که آموزش‌های کاملی با گروه سنی متفاوت را دارا می باشد.

لازم به ذکر است که این نرم افزارها مزیت‌هایی نسبت به کلاس‌ها دارند، می توان اشاره کرد به:

  • کم هزینه بودن
  • دسترسی سریع و راحت به آموزش
  • بازی به حمل و نقل را ندارد
  • روشی جذاب تر نسبت به کلاس‌های زبان انگلیسی می باشد.

در ادامه این مقاله به چند مورد از بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را با هم بررسی می کنیم.

نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش با متدی نوین که بسیار کاربردی می باشد، در این روش کودک شما بجای اینکه با بازی کردن با تلفن همراه والدین خود بازی کند می تواند با تلفن همراه شما آموزش هایی در مورد زبان انگلیسی نیز ببیند. در کلاس زبان انگلیسی کودکان راتاکیدز نیز از نرم افزارهای مشابه زیر، در آموزش کودکان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه چند مورد از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را باهم نقد و بررسی می‌کنیم.

نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی کودکان

Wordup نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی کودکان Wordup

نرم افزار Wordup یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای یادگیری کلمات انگلیسی است. برخلاف سایر برنامه‌ها، Wordup فقط یک فهرست واژگان یا سبک‌تر برای یادگیری لغات انگلیسی نیست و بسیار بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید تصور کنید.

این اپلیکیشن تمامی کلمات انگلیسی را بر اساس کاربرد آنها رتبه بندی کرده است. بنابراین زمانی که می خواهید یک کلمه را یاد بگیرید، مطمئن باشید که آن کلمه استفاده می شود و می تواند برای شما مفید باشد.

وقتی برای اولین بار وارد این اپلیکیشن می شوید، یک تست از شما گرفته می شود و سپس بر اساس آن کلمات را به شما نشان می دهد. سپس هدف خود را برای روز تعیین می کنید و سپس کارت‌ها به شما نشان داده می شود.

اگر کلمه ای را می دانید، به ترتیب پس از یک روز، سه روز، یک هفته، یک ماه، سه ماه و یک سال دوباره به شما نشان داده می شود تا مطمئن شوید که کلمه در حافظه بلند مدت شما وجود دارد. سازندگان این اپلیکیشن طوری هستند که پس از یک سال واژگان را فراموش نکنید.

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی Doulingo

یکی از خاص ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، اپلیکیشن معروف Doulingo است. با استفاده از Duolingo می توانید بیشترین کلمات و جملات انگلیسی را در ۲۰ دقیقه در روز به کودک خود بیاموزید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن افزایش سرعت یادگیری در کمترین زمان ممکن می باشد.

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی Doulingo

Doulingo نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی Papita

پاپیتا یک اپلیکیشن ایرانی است که به گونه ای طراحی شده است که می توانید از طریق بازی و سرگرمی به کودک خود انگلیسی بیاموزید. البته باید به این نکته توجه کنید که برای تهیه این نرم افزار باید پول پرداخت کنید. اما این امکان توسط سازندگان اپلیکیشن برای شما فراهم شده است تا بتوانید بخشی از نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید.

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی چکامه

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی چکامه به صورت جزئی و تخصصی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده است. از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان اشاره کرد به آموزش دادن زبان انگلیسی همراه با موسیقی اشاره کرد. که یک روش نوین برای آموزش بهتر می باشد. در کلاس آنلاین زبان انگلیسی ، این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی توصیه می‌شود.

نرم افزار انگلیسی به زبان کودکانه ۱

یکی دیگر از نرم افزار‌هایی که جزو بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برنامه ریزی و طراحی شده است، نرم افزار برنامه انگلیسی به زبان کودکانه یک است. در این اپلیکیشن موبایلی آموزش به صورت تصویرهایی که برای کودکان جذاب باشد انجام می گردد.

مطالعه بیشتر: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

جمع بندی

با شیوع ویروس کرونا خیلی از روش‌های آموزش و تحصیلی را از بین برده و متدها و روش‌هایی جایگزین شده اند که بسیار کارآمد تر بوده و بسیار راحت تر و قابل دسترسی سریع تری نیز نسبت به سایر روش‌ها دارد. شما نیز میتوانید با بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود را آموزش داده و شوق و اشتیاق را در فرزند خود ایجاد کنید.

شما نیز میتوانید یکی از بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود انتخاب کنید. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به راتاکیدز مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چیست؟

نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی Doulingo نرم افزار آموزش کلمات زبان انگلیسی Papita اپلیکیشن آموزش کلمات زبان انگلیسی کودکان Wordup این برنامه‌ها میتوانند به شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک کند

برای نرم افزار صفر تا صد برای آموزش زبان انگلیسی چیست؟

اپلیکیشن زبان شناس یکی از بهترین نرم افزارها برای آموزش صفر تا صد زبان می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز