بهترین روش آموزش زبان به کودکان در راتاکیدز

سه روش اصلی برای آموزش زبان دوم به کودکان وجود دارد که اکثر موسسات و سیستم های آموزشی از بهترین روش آموزش زبان به کودکان استفاده می کنند. استفاده از هر یک از این روش ها به سن کودک، سیستم آموزشی کودک و نگاه والدین به مشکل یادگیری زبان بستگی دارد. در برخی از این روش ها کودک زبان دیگری را سریعتر یاد می گیرد و در برخی روش ها آزادی بیشتری در انتخاب دارد.

آموزش زبان انگلیسی از کودکی

در این مدل یادگیری، کودک کاملا در محیطی با زبان دیگری قرار می گیرد. در مهدکودک های دوزبانه، مربیان به زبان دومی که هدف یادگیری است صحبت می کنند و در مدرسه، کودکان حداقل نیمی از وقت خود را در طول روز صرف یادگیری زبان دوم می کنند.

در روش غوطه وری کامل که در برخی مدارس انجام می شود، البته کودک تمامی دروس مانند ریاضی، علوم و تاریخ را به زبان دوم می آموزد. در بهترین روش آموزش زبان به کودکان، زبان دوم در واقع وسیله ای برای آموزش دروس دیگر است تا موضوعی برای یادگیری و کودک ناخودآگاه مجبور به یادگیری این زبان می شود.

ثبت نام در کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان

بهترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟کودکانی که از این طریق زبانی را یاد می گیرند در صحبت کردن به زبان دوم با لهجه صحیح و کامل موفق ترند و به سطوح بالاتری از یادگیری زبان می رسند. اگرچه ممکن است کودکان در وهله اول در یادگیری برخی از دروس به اندازه یادگیری زبان مادری خود موفق نباشند، اما با پیشرفت در یادگیری زبان دوم، این مشکل به تدریج برطرف می شود.

روش آموزش زبان انگلیسی در دبستان

در بهترین روش آموزش زبان به کودکان به جای آموزش زبان دوم به کودک در مقطع راهنمایی، در همان سال های ابتدایی و همراه با دروس دیگر به کودک آموزش داده می شود. در بهترین روش آموزش زبان به کودکان، زبان دوم به عنوان موضوع یادگیری به کودک ارائه می شود و به طور معمول کودک هفته ای ۳ تا ۵ جلسه برای یادگیری این زبان صرف می کند.

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

میزان موفقیت این روش کمی کمتر از روش قبلی است، اما کودکانی که در این سن شروع به یادگیری زبان می کنند، در سال های بعد از کودکانی که برای اولین بار زبان دوم را یاد می گیرند، پیشرفت بیشتری خواهند داشت. معرفی زبان دوم در سال های ابتدایی مدرسه که کودک مشتاق یادگیری است، سرعت یادگیری را افزایش می دهد.

بسته به تلاش و زمان صرف شده برای آموزش زبان کودکان آنلاین ، در آینده کودک می تواند زبان دوم را خوب و شیوا صحبت کند.

بهترین روش آموزش زبان به کودکان

آموزش زبان در سنین بالاتر

در بهترین روش آموزش زبان به کودکان، کودک کمی بزرگتر است و این روش فراتر از آموزش زبان در واقع نوعی تقویت شناخت کودک است. در این روش، فرهنگ و زبان دوم به عنوان یک مفهوم به کودک ارائه می شود. فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف با کودک صحبت می‌شود و ممکن است بیش از یک زبان به آنها پیشنهاد شود تا امکان یادگیری زبان دوم را داشته باشند.

در مراحل بالاتر بهترین روش آموزش زبان به کودکان، ساختارهای زبان دوم را نیز به کودک آموزش می دهند. اما هدف به جای تاکید بر فصاحت صحبت کردن به این زبان، شناخت و ارائه اطلاعات در مورد فرهنگ جامعه ای است که به آن زبان صحبت می کند.

بهترین روش آموزش زبان به کودکان در راتاکیدز

اگر جلسات آموزش زبان کودک در کلاس زبان آنلاین کودکان بیش از ۲ یا ۳ بار در هفته باشد، ممکن است کودک بتواند به زبان دوم صحبت کند. اما والدین نباید انتظار داشته باشند که کودک بتواند بعداً زبان را روان و به اندازه کافی یاد بگیرد.

بهترین روش آموزش زبان به کودکان در راتاکیدز برای والدینی که احساس می کنند آموزش زبان دوم ممکن است به کودک فشار بیاورد، محبوبیت بیشتری دارد. اما این روش می تواند پایه زبان آموزی در سال های بعد باشد و سرعت یادگیری زبان را در فرد در سال های بعد زندگی افزایش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز