دوره زبان انگلیسی خردسالان

کودکان خردسال ۳ الی ۶ سال توانایی فوق العاده زیادی در یادگیری از محیط اطراف خود دارند. والدین این خردسالان همواره به دنبال بهترین دوره زبان انگلیسی خردسالان هستند؛ تا فرزندشان از سن کم زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود یاد بگیرد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی چه سنی است؟ بهتر است تحقیقات انجام شده توسط بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان را مرور کنید. بهترین سن برای آموزش آنلاین زبان کودکان از ۳ یا ۴ سال شروع می شود.

در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم شما را با فلسفه شروع یادگیری زبان انگلیسی از سن کم و آموزش‌های دوره زبان انگلیسی خردسالان آشنا کنیم.

چرا آموزش زبان را از خردسالی شروع کنیم؟

کودک از بدو تولد در مسیر رشد و یادگیری است. در این سن، ذهن پویا و ضریب بالای یادگیری کودکان برای تحصیل یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی های کودکان خردسال است. آموزش زبان در دوره زبان انگلیسی خردسالان، می تواند دید بازتر و متفاوت تری به قدرت ذهنی و فکری کودکان بدهد و سطح هوش و فعالیت مغزی را در مسیر رشد افزایش دهد. در نتیجه باعث یادگیری سریع‌تر و افزایش بهره هوشی کودکان شود.

دوره زبان انگلیسی خردسالان که به دوران طلایی تعلیم و تربیت معروف است، باعث می شود درصد پراکندگی ذهن از بین برود و تمرکز جوان بر بحث آموزش بهتر شود. همچنین با استفاده و هدف قرار دادن انگیزه و انرژی بالا، کودکان در این سن می توانند رشد بهتری داشته باشند.

بهترین زمان شرکت در دوره زبان انگلیسی خردسالان

بهترین زمان شرکت در دوره زبان انگلیسی خردسالان

هر چه زودتر شروع به یادگیری زبان کنید، بهتر است. به دلیل انحرافات ذهنی کمتر، ذهن پویاتر در بحث آموزش، انرژی بالا در انجام کار و فعالیت و همچنین انگیزه بالا در یادگیری و وقت گذاشتن برای یادگیری زبان باعث می شود بسیاری از افراد از سنین پایین شروع به یادگیری زبان کنند.

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

با این حال، آموزش در هر سنی دیر نیست و بزرگسالان با تجربه و انگیزه لازم برای یادگیری می توانند زبان مورد علاقه خود را در هر زمانی آموزش دهند. به همین علت در موسسه راتاکیدز ما برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال کلاس زبان آنلاین کودکان برگزار می کنیم تا همه سنین را پوشش دهیم.

تعیین سطح دوره زبان انگلیسی خردسالان

تمامی کودکان بدون تعیین سطح می توانند در دوره زبان انگلیسی خردسالان شرکت کنند. از آنجایی که هدف از این دوره ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه در خردسالان برای یادگیری زبان انگلیسی است، این دوره امتحان نهایی ندارد و دانش آموزان بدون قید و شرط سطوح بالاتر را می آموزند. در موسسه راتاکیدز می توانید بدون هیچ گونه امتحان و آزمون استرس‌زایی برای خردسالان، یک فرزند دو زبانه داشته باشید.

تعیین سطح دوره زبان انگلیسی خردسالان

نحوه آموزش در دوره زبان انگلیسی خردسالان

آموزش با ابزار شعر، موسیقی، فیلم و بازی بسیار مهم است. بینایی دیداری و شنیداری باعث جذابیت و شادی بیشتر یادگیری و ثبت در ذهن زبان آموز می شود. به این ترتیب کودکان و نوجوانان با دیدن و احساس موقعیت ها را درک می کنند. چون توانایی خواندن و نوشتن ندارند این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند و باعث افزایش یادگیری و همچنین جذابیت یادگیری برای آن ها می شود.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی خردسالان در راتاکیدز

با راتاکیدز در کلاس های شبیه سازی چهره به چهره، فرزندان شما در کنار مربیان مجرب، زبان انگلیسی را به صورت غیر مستقیم یاد خواهند گرفت. آموزش در کلاس زبان انگلیسی کودکان ، با روش های نوین و مطابق با روانشناسی کودک تاثیر زیادی در یادگیری خردسالان دارد.

روش های نوین آموزش زبان محاوره ای در کنار تلفظ صحیح کلمات لاتین، مهارت کودکان شما را در استفاده از زبان انگلیسی افزایش می دهد و به بهبود کیفیت گفتار آن ها کمک می کند. تنها کافی است تا با مسئولان راتاکیدز در ارتباط باشید و هر سوالی دارید از ما بپرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز