معرفی بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان

معرفی بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان

فرض کنید کودک شما حوصله خواندن کتاب‌های گرامر یا واژگان را ندارد. قطعا در این شرایط به دنبال راه آسان تری برای آموزش آنلاین زبان کودکان هستید یا می‌خواهید انگلیسی را به فرزند خود آموزش دهید. در این مواقع بهترین راه استفاده از بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان است.

در این مقاله ۷ وب سایت مختلف را به شما معرفی می‌کنیم که بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این وب سایت‌ها علاوه بر انجام بازی برای تقویت زبان انگلیسی کودکان، برای خود نیز استفاده کنید.

چرا از بازی‌های آنلاین برای یادگیری زبان استفاده کنیم؟

شاید یادگیری زبان انگلیسی کودکان چندان راحت نباشد؛ اما در واقع آموزش زبان انگلیسی با بازی‌های سرگرم کننده بسیار جذاب است و در عین حال به یادگیری زبان کمک زیادی می‌کند. 

داشتن حس خوب هنگام یادگیری زبان می‌تواند نقش مهمی‌در کارایی یادگیری ما داشته باشد. توصیه می‌کنیم از امروز و زمانی که حوصله خواندن کتاب‌های آموزشی یا شنیدن منابع صوتی را ندارید، به سایت‌های معرفی شده برای بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان سری بزنید و نتیجه را با روش‌های دیگر آموزش زبان مقایسه کنید.

چرا از بازی‌های آنلاین برای یادگیری زبان استفاده کنیم؟

۷ سایت بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان

در این بخش با معرفی ۱۰ سایت دارای بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان، شما را قابلیت‌های هر کدام آشنا می‌کنیم. در اغلب سایت‌ها می‌توانید همزمان برای محک زدن اطلاعات کودک، از او کوییز هم بگیرید. علاوه بر آن از ایده‌های جدید آموزش زبان به کودکان آگاه شوید.

  • سایت بازی gamezone

در این سایت با کلیک روی هر کدام از بازی‌ها می‌توانید وارد شوید و آن را امتحان کنید. این سایت حدود ۴۵ بازی مختلف شامل بازی‌های ریاضی، بازی‌های هنری همراه با موسیقی و بازی‌های علمی‌دارد.

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

  • سایت learnenglishkids

این سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان است. در این سایت می‌توانید چندین بخش برای آموزش زبان به کودکان پیدا کنید. برخی از این بخش‌ها عبارتند از داستان‌ها و آهنگ‌های موسیقی، داستان‌ها و شعرها و فیلم‌های آموزشی.

  • سایت سرگرمی‌funbrain

در این وب سایت طیف گسترده ای از بازی‌های سرگرم کننده را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کند انگلیسی خود را به صورت آنلاین یاد بگیرید و تقویت کنید. از یادگیری زبان انگلیسی در این وب سایت با استفاده از بازی‌های تعاملی لذت خواهید برد.

  • سایت eslgamesworld

این سایت با وجود اینکه کوچکتر از سایت‌های قبلی است، بازی زبان انگلیسی زیادی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و یکی از بهترین سایت‌ها برای افزایش و بهبود زبان انگلیسی است.

پیشنهاد مطالعه: شیوه های تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان در راتاکیدز بر مبنای حفظ روحیه کودکان و شادی و سرگرمی است.

معرفی بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

  • سایت بازی خیریه freerice

در این وب سایت بانک عظیمی‌از سوالات در موضوعات مختلف مانند: ریاضی، انگلیسی و غیره هستند. در این وب سایت به ازای هر پاسخ صحیح در هنگام پاسخ دادن به سوالات، ۱۰ دانه برنج جایزه دریافت خواهید کرد و در پایان ، می‌توانید این برنج‌ها را به نیازمندان بدهید.

این سایت عموما یک وب سایت خیریه است که در ازای انجام بازی و نمایش تبلیغات به کاربران به افراد گرسنه و نیازمند کمک می‌کند. شما می‌توانید در این سایت به سوالات به زبان انگلیسی پاسخ دهید و با بازی و تست اطلاعات خود به افراد گرسنه کمک کنید.

  • سایت بازی nickjr

این وب سایت از پرمحتواترین سایت‌های بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان است. در این سایت با تنوع زیادی از بازی مواجه می‌شوید که برای هر کودکی با هر سلیقه ای مناسب است.

  • سایت مهیج scholastic

یکی از ویژگی‌های مهم این سایت که او را از بقیه متمایز می‌کند، آپدیت‌های این سایت است. این سایت شامل بازی‌های منطقی برای تقویت حافظه، بازی حیوانات و طبیعت، بازی عملی و بازی جغرافیایی است که اطلاعات زیادی به کودک شما اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی: کلاس زبان انگلیسی کودکان

روند یادگیری با بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان

یادگیری تمام، به معنای مشارکت کامل کودکان در فرآیند یادگیری است. برای رسیدن به این هدف، ما باید محیطی را فراهم کنیم که برای تمام حواس کودک از جمله بینایی، صدا، حرکت و لامسه درگیر باشد. فعالیت‌های آموزشی مناسب شامل سرود، آهنگ، شعر، رقص، بازی، موزیک ویدئو و کاردستی است.

به عنوان مثال، هنگامی‌که کودکان در بازی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان یک کلمه انگلیسی جدید یاد می‌گیرند، ممکن است ابتدا:

  1. کلمه را بشنود
  2. کلمه را تکرار کند
  3. کلمه را ببیند
  4. کلمه را دنبال کند
  5. و سپس از کلمات استفاده کند.

موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی راتاکیدز، ویژه کودکان ۳ تا ۱۲ سال در این مسیر همراه شما خواهد بود. با شرکت در کلاس آنلاین زبان کودکان می‌توانید از آموزش اساتید مجرب راتاکیدز بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز