نکاتی که باید والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند!

والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند

در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم شما والدین عزیز را با نکاتی که باید والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند آشنا کنیم. پس از خواندن این مقاله شما حداقل ۵ توصیه مفید از راتاکیدز دریافت می کنید. مقاله زیر با مشورت با اساتید راتاکیدز با توجه به اصول روانشناسی کودک نوشته شده است؛ پس به ما اعتماد کنید و پلی برای پیشرفت کودک خود در آموزش آنلاین زبان انگلیسی بسازید.

برنامه ریزی برای آموزش زبان به کودکان

بهتر است والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند داشتن یک روال خاص برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه بسیار مفید است. جلسات باید کوتاه و منظم باشد. ۱۵ دقیقه برای کودکان کافی است. با رشد کودک و افزایش توانایی او در تمرکز، می توانید طول جلسات را در طول زمان افزایش دهید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که کوتاه و متنوع باشند تا توجه کودکان را به خود جلب کنند.

سعی کنید فعالیت های خاصی را هر روز در یک زمان مشخص تکرار کنید. کودکان زمانی احساس راحتی می کنند که بدانند چه انتظاری دارند. می توانید هر روز بعد از مدرسه یک بازی انگلیسی انجام دهید یا قبل از خواب یک داستان انگلیسی بخوانید.

اگر فضای کافی در خانه دارید، می توانید یک گوشه انگلیسی راه اندازی کنید و هر چیزی که به زبان انگلیسی مربوط می شود مانند کتاب، بازی، دی وی دی یا کاردستی که کودک ساخته است را قرار دهید. یک موضوع دیگر که باید والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند، این است که تکرار بسیار مهم است. کودکان اغلب نیاز دارند کلمات و عبارات را بارها و بارها بشنوند تا آماده بیان آنها باشند.

نکات مهمی که باید والدین درباره آموزش زبان کودکان بدانند

بازی و هیجان در آموزش ایجاد کنید!

یک موضوع جالب که لازم است والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند، این است که بچه ها به طور طبیعی وقتی در حال تفریح ​​هستند یاد می گیرند. فلش کارت ها راه بسیار خوبی برای یادگیری و تکرار کلمات هستند و بازی های بی شماری و متنوعی وجود دارد که می توانید با فلش کارت بازی کنید. بازی های دیگری نیز وجود دارد که می توانید با کودک خود بازی کنید تا به او در تمرین انگلیسی کمک کنید.

برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه کنید.

از هر فرصتی برای تمرین استفاده کنید.

والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند، مزیت آموزش زبان انگلیسی در منزل این است که می توانید از موقعیت های روزمره و اشیاء واقعی داخل خانه برای تمرین و یادگیری به صورت طبیعی و در محیط واقعی استفاده کنید. مثلا:

  • هنگامی که کودک شما در حال لباس پوشیدن یا درآوردن لباس برای شستن لباس است، در مورد لباس صحبت کنید.
  • هنگام کمک به کودک خود برای مرتب کردن اتاقش از کلمات برای اسباب بازی ها و سایر لوازم جانبی استفاده کنید.
  • در حین آشپزی یا خرید به او لغات مربوط به غذا را آموزش دهید، یا به کودک خود فهرستی بدهید تا در هنگام حضور در خواربارفروشی، چیزهای مختلف را بیابد.

برای کودک خود کتاب داستان بخوانید.

والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند که کودکان عاشق کتاب های با رنگ های روشن و تصاویر جذاب هستند. به تصاویر با هم نگاه کنید و کلمات را همانطور که به هر تصویر اشاره می کنید بگویید. سپس می توانید از فرزندتان بخواهید چیزهای مختلفی را در کتاب به شما نشان دهد. مثلا «گربه کجاست؟» پس از مدتی، آنها را تشویق کنید تا در پاسخ به این سوال کلمات انگلیسی را بیان کنند.

پیشنهاد راتاکیدز: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند گوش دادن به داستان به کودک کمک می کند تا به صداها و ملودی کلمات انگلیسی عادت کند. داستان های کارتونی زیادی در اینترنت وجود دارد که راه بسیار خوبی برای بهبود مهارت های شنیداری و خواندن کودکان است. کودکان بزرگتر همچنین می توانند برنامه های پیشرفته تری را برای آزمایش مهارت های زبان انگلیسی خود دانلود کنند.

باید والدین درباره آموزش زبان کودکان بدانند

از آهنگ های انگلیسی استفاده کنید.

آهنگ ها روشی واقعا موثر برای یادگیری کلمات جدید و بهبود تلفظ هستند. به خصوص آهنگ های همراه با رقص برای بچه های کوچکتر جذابیت بیشتری دارد. زیرا حتی اگر نتوانند آواز بخوانند، می توانند حرکات رقص را تقلید کنند. این حرکات موزون معمولا معنای کلمات آهنگ را نشان می دهد.

برای ثبت نام در کلاس‌های آنلاین مقاله آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان را مطالعه فرمایید.

گرامر را به فرزندتان بیاموزید.

والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند که کودکان کوچکتر نیازی به آموزش قواعد گرامری دقیق ندارند، بلکه باید به شنیدن و استفاده از ساختارهای گرامری مختلف در موقعیت ها عادت کنند. شنیدن گرامر مورد استفاده در یک موقعیت خاص از سنین پایین به کودک شما کمک می کند تا در سنین بالاتر از آن به طور طبیعی و صحیح استفاده کند.

برای بچه های بزرگتر می توانید از تمرین های گرامر استفاده کنید. ویدئوها، آزمون‌ها و بازی‌هایی در اینترنت وجود دارد که به کودکان کمک می‌کند گرامر را به روشی سرگرم‌کننده و آسان یاد بگیرند. یک کار بسیار مفید برای فرزندان بزرگتر، آموزش خواهر و برادر یا سایر اعضای خانواده است. توضیح نحوه استفاده از گرامر به شخص دیگری به شما کمک می کند خودتان آن را به خوبی یاد بگیرید.

اساتید راتاکیدز نیز همراه شما خواهند بود!

شما عزیزان می‌ توانید با مراجعه به واتساپ راتاکیدز یا ارتباط از طریق اینستاگرام راتاکیدز با اساتید ما در ارتباط باشید. والدین درباره آموزش زبان کودک بدانند اساتید راتاکیدز با داشتن علم روانشناسی کودک در کنار دانش تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان ، می توانند پیشنهادات مناسب شرایط خودتان را به شما بدهند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز