معرفی بهترین دوره زبان انگلیسی کودکان در ایران

بهترین دوره زبان انگلیسی کودکان در ایران

بسیاری از ما به خوبی از اهمیت شروع یادگیری زبان در سنین پایین آگاه هستیم و بارها شنیده ایم که وقتی کودکان در سنین بسیار پایین شروع به شرکت در دوره زبان انگلیسی کودکان می کنند، سریعتر از سایر افراد پیشرفت می کنند. مطالعات در مورد زمان شروع یادگیری زبان و تأثیر سن بر آن نشان می دهد که کودکان از سن ۳ سالگی قادر به درک کلماتی غیر از زبان مادری خود هستند.

یادگیری زبان یک فرآیند طولانی و پیچیده اما موثر از دیدگاه متخصصان رشد کودک است. داشتن زمان کمتر و مسئولیت کمتر، بزرگترین مزیت کودکان در زمینه یادگیری زبان است. همچنین چندین مطالعه نشان داده است که اتخاذ روش های طبیعی برای یادگیری زبان اولیه باعث می شود کودک از هر دو زبان (زبان مادری و زبان دوم) بسیار آگاه باشد.

به گفته کارشناسان، کودکانی که از سنین پایین شروع به یادگیری زبان می کنند، بسیار پذیرا، خلاق و حل کننده مشکل هستند.

پیشنهاد مطالعه: مجموعه راتاکیدز با برگزاری بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان در ایران، پیشتاز در این زمینه است.

معرفی بهترین دوره زبان انگلیسی خردسالان در ایران

معرفی دوره های رایج زبان انگلیسی کودکان و خردسالان

در این بخش ما به معرفی ویژگی های دوره زبان انگلیسی کودکان پرداختیم تا شما را با محیط آموزشی کودکان دلبندتان آشنا کنیم.

دوره زبان انگلیسی کودکان ۳ و ۴ ساله

خردسالان ۳ تا ۴ ساله از کتاب جیب های کوچک استفاده می کنند و با کمک بازی، آهنگ، شعر، رنگ آمیزی و طراحی پایه های یادگیری موفق زبان انگلیسی خود را تقویت می کنند. کتاب های خردسالان ۳-۴ سال گرافیک و مضامین خیره کننده ای مانند پونی ها، اعضای خانواده، لباس ها، غذا و حیوانات را ترکیب می کند تا یادگیری را به یک فعالیت سرگرم کننده برای کودکان تبدیل کند.

پیشنهاد راتاکیدز: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

دوره زبان انگلیسی کودکان ۴ تا ۶ سال

دوره زبان انگلیسی کودکان ۴ تا ۶ سال با استفاده از مجموعه کتاب جیبی و کتاب کار در ۳ سطح و در مجموع ۹ دوره آموزشی برگزار می شود. هر کتاب این مجموعه شامل ۹ درس با موضوعات مورد علاقه کودکان است. این کتاب ها با ترکیب گرافیک ها و موضوعات جذاب مانند اشیا و اسباب بازی ها، اعضای بدن و حواس پنج گانه، خانه و فضای زندگی، طبیعت و آب و هوا، یادگیری را برای کودکان سرگرم کننده می کند.

دوره زبان انگلیسی کودکان ۶-۷ سال

دوره زبان انگلیسی کودکان برای گروه سنی ۶ تا ۷ سال با استفاده از مجموعه کتاب هایی با موضوعات مورد علاقه کودکان است. از آنجایی که رشد مهارت مکالمه و شنیداری در زبان انگلیسی بسیار مهم است، این دوره ها مخصوص کودکانی هستند که از الفبای انگلیسی در زبان مادری خود استفاده نمی‌کنند. در این دوره ها پوسترهای روشن و رنگارنگ، حروف بزرگ و کوچک حروف الفبا و اعداد از ۱ تا ۱۰ آموزش داده شده است.

پیشنهاد مطالعه: دوره های آموزش آنلاین زبان کودکان در راتاکیدز به زودی شروع می‌شوند؛ همین حالا با ما تماس بگیرید ۰۲۱۲۸۴۲۹۶۲۹

معرفی بهترین دوره زبان انگلیسی خردسالان

تعیین سطح دوره زبان انگلیسی کودکان

همه بچه ها بدون تعیین سطح در دوره زبان انگلیسی کودکان شرکت می کنند. از آنجایی که هدف از برگزاری این دوره ایجاد علاقه و انگیزه در خردسالان نسبت به زبان انگلیسی می باشد، این دوره امتحان نهایی ندارد و زبان آموزان بدون قید و شرط به سطح بالاتری خواهند رسید.

شرایط دوره زبان انگلیسی کودکان در راتاکیدز

دوره زبان انگلیسی کودکان توسط تیم آموزش دیده و متخصص در زمینه آموزش کودکان و آشنا به اصول روانشناسی کودکان و خردسالان تدریس می شود.

دوره زبان انگلیسی کودکان در راتاکیدز شامل ۶ ترم مهارت شنیداری و ۶ ترم اسپیکینگ می باشد. سن پیشنهادی برای ورود به این دوره ۳ تا ۷ سال می باشد. دانش آموزان در این دوره با مفاهیمی مانند صداها، فرم ها، رنگ ها و مفاهیم ساده مانند زبان و سیستم تلفظ آمریکایی آشنا می شوند.

آموزش زبان در این دوره همراه با بازی و سرگرمی، فلش کارت، شعر، موسیقی، بازی، نقاشی و فعالیت های سرگرم کننده برای دستیابی به نتیجه بهتر در روند آموزشی انجام می شود. در این دوره بر مهارت گفتاری و شنیداری کودکان تاکید ویژه خواهد شد تا دانش آموزان عزیز بتوانند تا پایان این دوره نیازهای اولیه خود را برطرف کنند. برای ثبت نام، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز