آموزش زبان انگلیسی به کودکان با موسیقی و آهنگ

امروزه هر پدر و مادری دغدغه آموزش زبان انگلیسی به فرزند خود را دارد. شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان به یک یا دو مورد خلاصه نمی‌شوند. به همان اندازه که کودکان شخصیت، سلیقه و تپوانایی‌های متفاوتی دارند، روش‌های متنوعی نیز برای یادگیری زبان وجود دارد.

در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم چند مورد از بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین می‌توانید در مورد بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در راتاکیدز نیز بخوانید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با بازی

یکی از شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان استفاده از بازی‌های مهیج و مورد علاقه آن‌ها است. برای مثال اگر کودک شما علاقه شدیدی به بازی‌های هیجانی مانند دویدن و فعالیت‌های مشابه دارد، نباید او را بابت شیطنت‌هایش سرزنش کنید. در این صورت برای کودک یک خاطره بد از یادگیری زبان انگلیسی باقی می‌ماند.

بلکه بهتر است بازی و آموزش زبان را با یکدیگر تلفیق کنید. همچنین اگر به نقاشی و بازی‌های فکر علاقه دارد، برای او بازی‌هایی با زبان انگلیسی تهیه کنید. همچنین با کمی خلاقیت می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای در خانه با کودک خود تمرین زبان انگلیسی کنید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با موسیقی و آهنگ

رقص، شادی و علاقه به شنیدن موسیقی‌های شاد در تمامی کودکان وجود دارد. کافی‌ست تا سلیقه کودک خود را بشناسید و موسیقی انگلیسی برای او پخش کنید. توجه داشته باشید که موسیقی‌های معروف و شاد همواره برای کودکان مناسب نیستند! سعی کنید از فایل‌های صوتی کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.

شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان

آموزش مجازی زبان انگلیسی با گوشی و تبلت

آموزش آنلاین زبان کودکان همواره برای والدین یکی از شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان غیرممکن بوده است. اکثرا والدین سعی دارند که کودک خود را از فضای مجازی دور کنند و به سمت کتاب و تمارین زبان ببرند. اما واقعیت این است که شما باید ترکیبی از این دو را برای کودک خود حفظ کنید.

امروزه تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های آموزش آنلاین زبان کودکان وجود دارند. در این اپلیکیشن‌ها شما تلفیقی از موسیقی، بازی، داستان‌ها و انیمیشن‌های آموزشی را مشاهده می‌کنید. یکی از بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان همین آموزش به وسیله گوشی یا تبلت است.

ثبت نام ویژه در کلاس زبان انگلیسی کودکان

یادگیری زبان انگلیسی با داستان و انیمیشن

تماشای انیمیشن‌های زبان اصلی یکی از موثرترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان است. این مورد حتی در بزرگسالان نیز پیشنهاد می‌شود؛ که برای تقویت زبان انگلیسی، فیلم‌های زبان اصلی نگاه کنند. البته باز هم توجه کنید که انیمیشن مناسب سن کودک خود انتخاب کنید.

خواندن داستان‌هایی که دارای جمله‌های کوتاه و مفهوم برای کودکان است، کمک بزرگی به تقویت مهارت مکالمه کودک شما می‌کند. تنها کافی‌ست تا بهترین منابع را برای یادگیری زبان کودک دلبندتان انتخاب کنید.

بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان در دنیا

بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان در دنیا

این که فکر کنیم چند شیوه به خصوص به عنوان بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی کودکان وجود دارند، کاملا اشتباه است. برای هر کودکی با هر ویژگی اخلاقی و رفتاری، یک شیوه مخصوص جواب می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

به عنوان مثال برای کودکی که تمام زمان تفریح او با گوشی و تبلت پر می‌شود، نصب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان بهترین گزینه است. اما برعکس برای کودکی که هیجانات بیشتری دارد و به دنبال بازی و رقص است، گوش دادن به موسیقی انگلیسی یا ترکیب جملات انگلیسی در بازی مورد علاقه‌اش بهترین روی یادگیری زبان است.

بهترین شیوه آموزش زبان در راتاکیدز

راتاکیدز یک موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان است. در راتاکیدز شما می‌توانید کودکان ۳ تا ۱۲ ساله خود را ثبت نام کنید تا از طریق آموزش مجازی و با تکنیک‌های روز دنیا زبان انگلیسی بیاموزند.

اساتید راتاکیدز با آگاهی به اصول روانشناسی کودک، بهترین شیوه آموزش زبان مخصوص کودک شما را پیدا می‌کنند. سپس با توجه به روحیات کودک شما و علایق او، شروع به تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما در راتاکیدز، با اساتید و مدیر موسسه راتاکیدز آشنا شوید و در مورد شرایط شرکت در کلاس آنلاین زبان کودکان بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز