آموزش زبان انگلیسی با کارتون

حتما شما هم تاکنون در مورد آموزش زبان انگلیسی با کارتون و یا تماشای فیلم و سریال‌های معروف مانند FRIENDS شنیده‌اید. تا بحال برایتان سوال پیش نیامده که این کار چگونه ممکن است؟ آیا آموزش زبان انگلیسی با کارتون نتیجه می‌دهد؟ چقدر طول می‌کشد تا با تماشای فیلم و کارتون زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم در مورد نکات آموزش زبان انگلیسی با کارتون صحبت کنیم و بعد از آن چند مورد از بهترین کارتون‌های مخصوص آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان را به شما معرفی کنیم.

نکات مهم قبل از آموزش زبان انگلیسی با کارتون

بهتر است قبل از تماشای کارتون و یا انیمیشن‌های مورد نظرتان چند مورد از نکات زیر را رعایت کنید. انتخاب یک روش مناسب برای آموزش زبان انگلیسی کودکان، سرعت یادگیری زبان را در کودکان شما بیشتر می‌کند. همینطور به طور عمیق و حرفه‌ای زبان می‌آموزند. قبل از آموزش زبان انگلیسی با کارتون نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. کارتون مناسب با سن کودک انتخاب کنید. ترجیحا به دنبال علایق کودک خود باشید تا در یادگیری زبان همراه با تماشای کارتون، مشتاق باشد.
  2. ابتدا در مورد سطح زبان انگلیسی کودک خود مطمئن شوید سپس کارتون مناسب با سطح کودک انتخاب کنید. شنید جملات طولانی و با گرامرهای سنگین تنها برای کودک خسته کننده می‌باشد. در نتیجه به آموزش زبان انگلیسی با کارتون کمکی نمی‌کند.
  3. آموزش زبان انگلیسی با کارتون تنها یکی از راه‌های کمکی برا یادگیری زبان است. لازم است که در مرحله اول کودک خود را در کلاسی مانند کلاس زبان آنلاین کودکان ثبت نام کنید. سپس تماشای انیمیشن زبان اصلی سرعت یادگیری او را چند برابر می‌کند.
  4. گاهی لازم است چندین بار به تماشای یک انیمیشن بنشینید تا به تمامی نکات آن مسلط شوید. بهتر است همراه کارتون برای کودک خود خوراکی مورد علاقه‌اش را تهیه کنید تا از یادگیری خسته نشود. همچنین تماشای کارتون با خانواده یا دوستانش، به او کمک بزرگی می‌کند.

مطالب پیشنهادی : تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

یادگیری زبان انگلیسی با کارتون

چرا یادگیری زبان انگلیسی با کارتون همیشه توصیه می شود؟

اگر با مسئولان موسسه‌ها یا آموزشگاه‌های تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان صحبت کرده باشید، حتما یکی از راه‌های تقویت زبان انگلیسی کودک را آموزش زبان انگلیسی با کارتون معرفی می‌کنند. در این بخش قصد داریم به دلایلی که پشت این توصیه‌ها است بپردازیم. در واقع می‌خواهیم بدانیم چرا آموزش زبان انگلیسی با کارتون برای کودک ما ضروری است؟

  • سرگرمی و تفریح همراه با آموزش

همانطور که واضح است، تماشای کارتون و انیمیشن از تفریحات هر کودکی می‌تواند باشد. بهترین زمان برای یادگیری، هنگامی است که کودک دارای انرژی بالا و روحیه مناسب باشد. در آموزش زبان انگلیسی با کارتون او می‌تواند همراه با سرگرمی و شادی، به یادگیری زبان نیز بپردازد.

  • تقویت مکالمه و محاوره با تماشای کارتون

در کارتون‌های زبان اصلی که مخصوص کودکان باشد، از جملات صحیح و با لهجه درست استفاده می‌شود. اینکه گوش کودک شما به شنیدن جملات صحیح و همینطور کاربردی زبان انگلیسی عادت کند، یک مزیت بزرگ است. شنیدن درست، می‌تواند در گذر زمان باعث ایجاد لحن و آوای درست می‌شود.

  • راهکاری ارزان و همیشه در دسترس

روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی کودکان وجود دارد؛ اما انتخاب ما به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال ما تمایل داریم از شیوه‌های آسان‌تر و اغلب ارزان‌تر استفاده کنیم. کارتون‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی امروزه در تمامی وب سایت‌های معتبر در دسترس هستند. همچنین تهیه CD یا DVD از فروشگاه نیز هزینه زیادی ندارد.

آموزش زبان انگلیسی کودکان با کارتون

۵ نکته اساسی آموزش زبان با کارتون

حال که با مزایای آموزش زبان انگلیسی با کارتون آشنا شدید و می‌دانید که قبل از شروع باید چه مواردی را رعایت کنید، ۵ نکته اساسی لازم دارید تا سرعت کودک خود را در یادگیری بالا ببرید.

  1. هر کارتون را چند بار ببینید؛ اما حواستان باشد که کودک از تماشای آن خسته و ناامید نشود.
  2. کلمات و جملات را با کودک خود تکرار کنید تا ملکه ذهن او شوند.
  3. نکات جدید و جملات کاربردی را یادداشت کنید و در طول روز با کودک خود تکرار کنید.
  4. یک دیکشنری آنلاین همراه خود داشته باشید تا جملات نامفهوم را معنی کنید.

آموزش زبان انگلیسی با کارتون در راتاکیدز

موسسه آموزش آنلاین  راتاکیدز شما می‌توانید با جدیدترین روش‌ها و متدهای آموزش زبان انگلیسی، کودک خود را آماده کنید. یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال همواره چالش‌زا بوده است. اما اساتید راتاکیدز این چالش را با یادگیری اصول روانشناسی کودک و متدهای جدید و روز دنیا در یادگیری زبان، از بین برده‌اند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس‌های حضوری، مقاله کلاس زبان انگلیسی کودکان را مطالعه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز