شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان در آموزشگاه راتاکیدز

شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان

برای بسیاری از والدین عزیز این موضوع هنوز جای سوال دارد؛ که شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان به چه صورت است؟ موسسه راتاکیدز با فراهم کردن بهترین امکانات موجود با سرورهای قوی در حال برگزار کردن کلاس زبان آنلاین مخصوص کودکان است. در ادامه پلتفرم رسمی راتاکیدز را برای برگزاری کلاس زبان آنلاین کودکان معرفی می کنیم.

همچنین با معرفی متدهای آموزشی راتاکیدز و انواع کلاس های آنلاین ویژه رده سنی کودک، یک دید کامل و دقیق از شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان می دهیم.

کلاس آنلاین زبان کودکان در چه پلتفرمی برگزار می شود؟

یکی از شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان این است که کلاس های آنلاین راتاکیدز در یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های رسمی کشور برگزار می شود. تمامی کلاس های آموزش زبان در راتاکیدز از طریق پلتفرم big blue botton (bbb) برگزار می شود. در طی این کلاس کودکان به صورت زنده با معلم خود در ارتباط هستند.

این پلتفرم از پرسرعت ترین و البته کم حجم ترین پلتفرم های برگزاری کلاس های آنلاین است. حتی کلاس های اساتید و دانشجوها نیز با همین سایت انجام می شود. همچنین باید بگوییم که دارای امکانات زیادی است و کودک شما به آسانی می تواند با آن کار کند.

شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان در راتاکیدز

استراتژی آموزشی در کلاس زبان مخصوص کودکان

شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان شامل آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان ۴ سال به بالا در راتاکیدز همراه با بازی، فعالیت های هنری و حرکتی است. تمامی استراتژی ما شبیه سازی شده کلاس های حضوری است با این تفاوت که شما نیازی به رفت و آدهای طولانی به کلاس های حضوری برای فرزند خود را ندارید!

برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه کنید.

استراتژی آموزشی راتاکیدز به گونه ای است که کودک شما هیچ گاه از نشستن پشت مانیتور یا گوشی خسته نشود و مدام در حال فعالیت باشد. شیوه آموزشی ما در راتاکیدز بر پایه جدیدترین متد روز دنیا یعنی CLIL برنامه ریزی شده است. این شیوه محتوا محور و بر پایه مکالمه است. راتاکیدز علاوه بر تمرکز روی مکالمه و لحن صحبت کردن کودک، روی مهارت های فردی و اجتماعی کودکان نیز کار می کند.

کلاس های آنلاین زبان کودکان چند ترم و چند جلسه ای است؟

کلاس های راتاکیدز به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی‌ (۳ الی ۶ نفر) تشکیل می شود. بیشتر از ۶ نفر در کلاس زبان آنلاین کودکان راتاکیدز قرار نمی گیرند زیرا بنا به تجربه اساتید ما، بازدهی کودک و میزان توجه اساتید به کودکان کاهش پیدا می کند. کلاس ها یک جلسه در هفته با توجه به زمان و ساعت دلخواه شما برگزار می شوند.

شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان

راتاکیدز در شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان یک ایده عالی برای والدین تدارک دیده است. شما پس از ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان می توانید یک جلسه رایگان داشته باشید که در زمان دلخواه شما برگزار می شود.

ترم اول

معمولا ترم اول برای کودکان ۸ جلسه ای است و به صورت ۲ روز در هفته می باشد. در ترم اول کودک شما به رنگ ها، اشکال، فعل های پرتکرار در کلاس، نحوه احوال پرسی، پرسیدن سن و اسم و سوال و جواب های کوتاه مسلط می شود.

ترم دوم

با این شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان، در انتهای ترم دوم کودک شما در مورد موضوعات معرفی خانواده خود، تعدادی از اعضای بدن، مکالمات روزمره، اشکال متنوع تر، اعداد و موارد دیگر صحبت می کند.

ترم سوم

در انتهای این دوره کودکان تمام لغات و مکالماتی که در طول روز با آن ها درگیر هستند را آموخته اند. در نتیجه به راحتی می توانید با کودک دوزبانه خود به مکالمه انگلیسی بپردازید.

نحوه برخورد اساتید زبان انگلیسی و کودکان در موسسه راتاکیدز

جزو شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان این است که اساتید راتاکیدز همگی دارای سابقه تدریس تخصصی در زمینه تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان هستند. اساتید راتاکیدز با شناخت اصول روانشناسی کودک، سعی دارند تا مهارت های اجتماعی و فردی کودک شما را تقویت کنند. همچنین کودک شما را به سطح بالایی از یادگیری زبان انگلیسی با یک لهجه درست می رسانند.

مطالعه بیشتر: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

ثبت نام در کلاس آنلاین زبان کودکان

اگر کودک شما از قبل آموزش زبان انگلیسی را گذرانده است یا مقداری به زبان انگلیسی مسلط است، ابتدا در تست تعیین سطح راتاکیدز شرکت داده می شود. اگر هم تجربه ای در زبان انگلیسی ندارد به راحتی فرآیند ثبت نام را می گذراند و وارد کلاس های راتاکیدز می شود. جهت ثبت نام و مشاوره دقیق درباره شرایط برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان با شماره ۰۹۲۲۳۱۲۶۶۲۱ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز