یک آموزشگاه زبان کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

آموزشگاه زبان کودکان

شاید تجربه کرده باشید که در کودکی یک مهارتی را شروع به یادگیری کرده باشید و در بزرگسالی با ادامه ی  یادگیری آن به مراتب و درجات بالایی رسیده باشید، در واقع ریشه ی موفقیت این مسیر در کودکی نهادینه شده چرا که بسیاری از مشاوران و محققان بر این باوراند که بهترین زمان برای یادگیری خردسالی است، که در ادامه به مزایای آن و آموزشگاه زبان کودکان خواهیم پرداخت.

زبان دوم یکی از مهارت های مهم است که در خردسالی با شروع یادگیری میتوان تا حد زیادی در ماندگاری و کارایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد، ما در این مقاله از راتاکیدز سعی داریم تا به بررسی آموزشگاه زبان کودکان بپردازیم و نگاهی به ویژگی های آن داشته باشیم.

مزایای یادگیری زبان دوم در کودکی

کودکان به دلیل قرارگیری در سنینی که مغز در حال رشد و نمو می‌باشد از انعطاف پذیری بالا و ظرفیت آموزشی بالایی برای یادگیری زبان دوم برخوردار هستند، از سوی دیگر یادگیری زبان جدید در این بازه ی سنی موجب تقویت حافظه، افزایش دقت، افزایش اعتماد به نفس و غیره می‌شود.

فضای آموزشگاه زبان مناسب کودکان

پیشنهاد راتاکیدز: با برگزاری دوره زبان انگلیسی خردسالان در بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان راتاکیدز می‌توانید کودکان ۳ الی ۶ سال خود را مسلط به زبان انگلیسی ببینید!

آموزشگاه زبان کودکان چه ویژگی هایی دارد ؟

همان طور که مزایای بسیار زیادی در یادگیری زبان در سنین پایین وجود دارد به همان میزان اهمیت روش یادگیری و نفش مدرسان این امر بسیار مهم است و با یک آموزش نادرست، و نهادینه شدن آن در ذهن کودک میتواند مشکلاتی را بوجود بیاورد.

مطالعه بیشتر: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

فضای آموزشی مناسب کودکان

ویژگی های فضای آموزشی در میزان یادگیری کودکان نقش بسزایی دارد. یک آموزشگاه زبان کودکان باید دارای فضای بسیار مناسبی برای کودکان داشته باشد، وجود وسایل کمک آموزشی متناسب با سن آن‌ ها که بتواند شرایطی را فراهم کند که کودکان ضمن بازی و تفریح به یادگیری زبان بپردازند.

استفاده از منابع علمی و معتبر مخصوص کودکان

در آموزشگاه زبان کودکان تلاش میشود تا با بهره گیری از جلوه های بصری فضای مفرحی را برای کودکان فراهم کرد، که باعث عدم خستگی و بی حوصلگی آن ها شود و همواره در کنار محتوای غنی، گرافیک و تصاویر متناسب با سنین کودکان برای ان ها ارائه شود.

بهترین آموزشگاه زبان مخصوص کودکان

مدرسین آموزشگاه زبان کودکان

نفش مدرسین و معلم های آموزش زبان در سنین خرد سالی بسیار مهم است چرا که کودکان با معلم خود ارتباط برقرار می کنند و حتی ممکن است تا پایان عمر معلم خود را فراموش نکنند. پس یکی از لازمه های مهم یک آموزشگاه زبان کودکان خوب، داشتن مدرسین با با حوصله، مهربان و سطح دانش عالی است.

متد آمورشی مناسب در آموزشگاه زبان کودکان

امروزه روش ها، تکنیک ها و متد های مختافی برای اموزش زبان کودکان در آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی آموزشگاه زبان کودکان مطلوب، آمورشگاهی است که بتواند یکی از تایید شده ترین و کاربردی ترین این راهبرد ها را به خوبی اجرا کند.

برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه کنید.

از ویژگی های مورد برسی در متد ها میشود به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش از طریق بازی باشد: بازی ها میتوانند بهترین واسطه برای یادگیری کودکان باشند، چرا که با استفاده از بازی ها کودکان با سرعت بیشتری یاد میگیرند و این آموخته ها در حافظه کودکان باقی خواهد ماند.
  • منعطف باشد: بچه ها با روحیات مختلف، عناوین مختفی آن ها را جذب خواهد می‌کند، روش یادگیری باید طوری باشد که کودکان با روحیات مختلف را در بر بگیرد.
  • خلاقیت: در کنار همه المان های گفته شده باید متد طوری باشد که سبب افزایش خلاقیت در کودکان شود.
  • هنر: گنجاندن هنر در خلال یادگیری کودکان برای مثال آموزش اعداد با استفاده از نقاشی
  • متناسب با سن کودکان باشد: میان سن و آموزش های مورد استفاده در آموزشگاه زبان کودکان تناسب برقرار باشد.

با راتاکیدز همراه باشید؛ اساتید راتا با معرفی موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان و دیگر رسانه‌های صوتی و تصویری، به کودکان شما در یادگیری آسان زبان در خانه کمک می‌کنند.

مدرسین معتبر آموزشگاه زبان کودکان

آموزشگاه زبان کودکان در تهران

راز موفقیت در یادگیری درست و سودمند زبان انتخاب یک آموزشگاه زبان کودکان ۳ ساله است، یک آموزشگاه زبان می‌تواند تأثیر بسزایی هم بر یادگیری کودکان داشته باشد.

امیدواریم با توجه به مواردی که دربالا به آن پرداخته شد با مطالعه ویژگی های یک آموزشگاه زبان کودکان خوب، به ضرورت یادگیری آموزش زبان از دوران کودکی و سایر فاکتورهای ضروری در یک کلاس درس و آموزشگاه مناسب دقت کرده باشید. راتاکیدز با ۱۵ سال تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در کلاس‌های شبیه سازی حضوری، کودکان شما زبان انگلیسی را با روش های غیر مستقیم، در کنار اساتید مجرب می آموزد.

شیوه های نوین آموزش زبان مکالمه محور، همراه با تلفظ صحیح واژگان لاتین، مهارت فرزندان شما را در بکار گیری زبان انگلیسی افزایش داده و به ارتقا سطح کیفی گفتارشان کمک شایانی عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز