موسیقی یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

 استفاده از موسیقی یکی از موثرترین روش ها برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان است. اما در این میان، کودکان و نوجوانان بیشتر از سایر گروه‌های سنی از فعالیت‌های موزون مانند آهنگ‌ها و بازی‌های موزیکال لذت می‌برند. در واقع استفاده از موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان می تواند باعث اشتیاق کودکان به یادگیری و افزایش تمایل آنها برای شرکت در فعالیت های کلاسی و یادگیری شود.

موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان یکی از ابزارهای مهم و موثر در یادگیری زبان است. زیرا مغز ما به طور طبیعی اطلاعات ریتمیک را بهتر و سریعتر پردازش می کند. بنابراین بهتر است تا حد امکان از فعالیت های مرتبط با موسیقی در کلاس درس استفاده شود.

چرا استفاده از موسیقی در آموزش زبان اهمیت دارد؟

اگر فعالیت های ریتمیک و ملودی های مناسب در کلاس های زبان گنجانده شود، می توان از این روش به عنوان یک استراتژی بسیار مهم برای جلب علاقه زبان آموزان به یادگیری زبان یاد کرد. موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان، توجه دانش آموز را جلب می کند و به توضیح فعالیت های معمول کلاس کمک می کند.

پیشنهاد راتاکیدز: بهترین آموزشگاه زبان آنلاین کودکان

موسیقی توجه کودک را به خود جلب می کند.

کمتر از یک آهنگ جذاب می تواند میل دانش آموز به یادگیری را افزایش دهد. در واقع، دانش آموزان اغلب برای تمرکز بر روی موضوع مشکل دارند و حتی ممکن است یک موضوع پیچیده را با تمرکز زیاد یاد نگیرند! در این مرحله است که استفاده از موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان می تواند کمک بزرگی به معلم کند. در این موارد، معلمان دیگر نگران جلب توجه بازیگوش ترین زبان آموزان نیستند.
موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان

ریتم ها به یادگیری زبان کمک می کنند.

دانش‌آموزان در هر سنی زمانی بهتر یاد می‌گیرند که از طریق فعالیت‌های ریتمیک مطلع شوند. به سال های نوجوانی خود فکر کنید. برای مثال، احتمالاً هنوز بسیاری از داستان ها و آهنگ های مهد کودک خود را به خاطر دارید. حتما به خاطر دارید که همه ما حروف الفبا را به صورت ریتمیک یاد گرفته ایم.

در واقع، در حال حاضر به عنوان بزرگسالان، یادگیری کلمات یک آهنگ برای ما بسیار آسان تر از کلمات استفاده شده در یک سخنرانی است. اما چرا؟ آیا فقط به خاطر حالت ریتمیک آهنگ هاست؟

از موسیقی به عنوان جایزه استفاده کنید

بیشتر زبان آموزان عاشق خواندن آهنگ های جذاب هستند. بنابراین، به عنوان پاداش برای کلاس های با موفقیت، می توانید دو یا سه دقیقه آخر کلاس را صرف خواندن موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان کنید. آنها با این کار پاداش عملکرد خوب خود را به خود یادآوری می کنند و سعی می کنند عملکرد خود را در سطح بالایی نگه دارند.

برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه کنید.

برای حفظ جذابیت استفاده از موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان به عنوان پاداش، آن را نه به طور منظم، بلکه گاهی اوقات استفاده کنید. در این مرحله، می‌توانید از هر آهنگی که فکر می‌کنید برای دانش‌آموزان جذاب است (نه فقط آهنگ‌های مرتبط با موضوع) استفاده کنید.

موسیقی های مخصوص یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

در این بخش چند موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان را معرفی میکنیم که شما را در آموزش آنلاین زبان کودکان کمک می کنند.

موسیقی یادگیری زبان انگلیسی ویژه کودکان

مبتدیان

آهنگ Montherena; آن را با ریتم رقص ماکارنا تنظیم کنید. این آهنگ برای آموزش ماه ها زبان انگلیسی به کودکان بسیار مناسب است. برای ایجاد هیجان بیشتر، از آنها بخواهید با آهنگ بخوانند و برقصند.

آهنگ روزهای هفته توسط The Singing Walrus؛ این آهنگ شبیه Montherena است با این تفاوت که در این آهنگ هنرجویان روزهای هفته را تمرین و یاد می گیرند.

سطح متوسط

آهنگ صبح بخیر برای کودکان از The Singing Walrus؛ دانش آموزان این آهنگ را دوست دارند. می توانید از این آهنگ در ابتدای هر روز صبح به عنوان یک آهنگ معمولی برای افزایش تمایل دانش آموزان برای شروع کلاس زبان انگلیسی کودکان استفاده کنید.

آهنگ I have a headache از Michael Sam؛ برخلاف اشعار مربوط به بیمار شدن، زبان آموزان عاشق آهنگ می شوند و کلمات مرتبط با بیماری را یاد می گیرند. با این آهنگ می توانید فعالیت هایی مانند کشیدن یک آهنگ یا خواندن همراه با یک آهنگ انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

جمع بندی

استفاده از موسیقی یادگیری زبان انگلیسی کودکان و فعالیت های ریتمیک در کلاس های زبان، جدا از جنبه سرگرم کننده و جذاب برای کلاس، تاثیر بسزایی در تمرکز زبان آموزان دارد و باعث افزایش دایره لغات، گرامر و مهارت شنیداری آنها می شود. پس از امتحان این روش ها نترسید. صدا را زیاد کنید و از فضا لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز