سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

تست زبان انگلیسی برای کودکان یک گزینه انتخابی است؛ تا سطح خود را در زبان انگلیسی تعیین کنند. بسیاری از والدین و یا حتی کودکان بابت ندانستن و نداشتن آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان دچار استرس و نگرانی می‌شوند. با معرفی نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان در این بخش قصد داریم آگاهی شما را بیشتر و از نگرانی‌هایتان کم کنیم.

تست زبان انگلیسی برای کودکان

ممکن است کودک دلبند شما تا کنون در کلاس زبان آنلاین کودکان شرکت نکرده باشد. در این صورت هیچ نیازی به پاسخگویی به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان نیست. در نتیجه فرزند شما می‌تواند از سطح اول آموزشگاه آنلاین یا حضوری خود، شروع به یادگرفتن زبان انگلیسی کند.

اما در برخی موارد، کودکان در کلاس‌های زبان شرکت کرده‌اند و تجربه یادگیری زبان انگلیسی را دارند. همچنین ممکن است کودک شما از روی فیلم‌ها و کارتون‌های زبان اصلی، با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد. در این شرایط شما می‌توانید کودک عزیزتان را در تست زبان انگلیسی کودکان شرکت دهید.

در این تست پس از پاسخ دادن به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان، مربی یا مدیر مجموعه تصمیم می‌گیرد با توجه به نمرات نهایی، کودک شما در چه سطحی شرکت کند. ممکن است گاهی پس از تست دادن تشخیص بدهند که کودک شما از همان سطح ۱ شروع به یادگیری کند و از پایه تمام نکات را بیاموزد.

شرایط تست زبان انگلیسی مخصوص کودک

ابتدا بهتر است تا با برخی از شرایط کلی و جزئی برگزاری این تست آشنا شوید. اول از همه باید بگوییم که آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان ۳ تا ۷ سال، تنها با سرگرمی و بازی صورت می‌گیرد. روش‌هایی مانند دیدن کارتون زبان اصلی، بازی با کلمات، آهنگ و تصاویر و همینطور آموزش با موسیقی و رقص برای کودکان ۳ الی ۷ سال استفاده می‌شود.

در این سنین بدون اینکه بچه‌ها با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان روبرو شوند، صرفا با خلاقیت و سرگرمی دوران آموزش زبان آنلاین برای کودکان را می‌گذرانند.

سوالات شفاهی تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

از دیگر شرایط و ویژگی‌های این تست می‌توان به این مورد اشاره کرد که سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان به هیچ وجه نمره منفی ندارند.

برگزاری این آزمون‌ها هم به شکل حضوری و هم به شکل مجازی امکان‌پذیر هستند. همچنین شما والدین عزیز هیچ هزینه‌ای بابت سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان نمی‌پردازید.

ثبت نام ویژه در کلاس زبان انگلیسی کودکان

نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

بهترین کار برای افزایش آمادگی فرزند دلبندتان، تمرین و تکرار سوالات شفاهی و تستی تعیین سطح می‌باشد. راتاکیدز در این بخش تعدادی از سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان را برای شما آورده است.

سوالات شفاهی تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

در هر یک از آزمون‌های تعیین سطح کودکان ممکن است سوالات متفاوتی پرسیده شوند. اما از آن جایی که اغلب کودکان در زبان انگلیسی حرفه‌ای نیستند، سوالات سطح پایینی دارند. در نتیجه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان را اصلا با سوالات تعیین سطح بزرگسالان مقایسه نکنید.

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان از سطح آسان شروع می‌شوند و با پاسخگویی فرزند دلبندتان، به سطح سخت می‌رسند. چند نمونه از این سوالات را مشاهده می‌کنید:

  1. What is your name?
  2. How old are you?
  3. Do you have any brother or sister? Or do you have any siblings?
  4. Do you love your parents?
  5. What is your mother’s job? Or what is your father’s job?
  6. What are your hobbies?
  7. Do you go to school? Is it interesting for you?
  8. Do you have any plan for your future?
  9. Why do you want to learn English?
  10. What did you do yesterday?
  11. Have you ever study English?
  12. Tell me a bit about yourself!

نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

سوالات تستی تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

در همین ابتدا قصد داریم شما والدین نازنین را از استرس آزمون تستی یا نوشتاری با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان دور کنیم. در آموزشگاه‌ها و موسسه‌های حرفه‌ای هیچ جو منفی و رسمی و خشکی برای آزمون تعیین سطح کودکان وجود ندارد!

مطلب پیشنهادی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

مربیان مهربان و خوش‌رو با حوصله زیاد در کنار کودکان شما هستند و در خواندن و پاسخ دادن به سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان کمک‌شان می‌کنند.

در این بخش نیز چند نمونه از سوالات کتبی تعیین سطح را می‌بینید:

۱) I ……… ۱۰ years old.

a) are

b) is

c) am

d) be

۲) Is your new neighbor kind?

a) Yes, he does.

b) Yes, he is.

c) No, he is.

d) No, she doesn’t.

۳) The children aren’t quiet. They’re very …… .

a) Nice

b) Beautiful

c) Thin

d) Noisy

موسسه آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان راتاکیدز با مجرب‌ترین و بهترین اساتید در تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان آماده است تا شما والدین عزیز را در این راه همراهی کند. با راتاکیدز می‌توانید مطمئن باشید که کودکان شما طبق اصول آموزش صحیح زبان کودک و همچنین اصول روانشناسی کودک آموزش می‌بینند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه کلاس زبانایونت هفتگی کودکانتماس با راتاکیدز